Navigation Menu+

IJA-תחרות אזורית של ה

התחרות האזורית של איגוד הג'אגלינג הבינלאומי

השנה איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי (IJA) יהווה ספונסור לתחרות אזורית של ה-IJA בכנס הג׳גלינג הישראלי. התחרות היא לרוטינות במה, שעורכות בין 5 ל-8 דקות, בעלות רמה טכנית והופעתית גבוהה, בעלות אופי בידורי ופוטנציאל שיווק לקהל הרחב. הפרסים עבור התחרות יהיו של 300$ למקום ראשון, 200$ למקום שני ו-100$ למקום שלישי.
הנה הטריילר של האירוע בIJC בשנה שעברה:


 

הנה המידע הבסיסי על התחרות:

  • חייבים לשלוח סרטון של הרוטינה עד ה 31 מרץ. הווידאו חייב להיות צילום אחד, ללא עריכה. הביצוע צריך להיות מאוד דומה למה שאת/ה תבצע/י בתחרות (כולל אותה תלבושת, המוזיקה, ורוב אותם התרגילים).
  • הקטע חייב להיות בעיקרו ג'אגלינג (כולל אבזרים אחרים כגון דיאבולו, דווילסטיק, וכו ') ולא בעיקר משהו אחר כמו חד אופן או אקרובטיקה.
  • הזמן המינימלי הוא 5 דקות והמקסימלי הוא 8 דקות.
  • הקטע יכול להיות בצוותא עם משתתפים נוספים.
  • הניקוד מבוסס על הקריטריונים הבאים: ערך בידורי (20%), ביצוע (20%), קושי הג'אגלינג (20%), ג'אגלינג יצירתי (15%), הצגה (15%), ייצוג להטוטנות (10%). ישנם הסברים של מונחים אלה באנגלית בדף הכללים.
  • ישנם כללים חשובים אחרים. נסה את המיטב כדי לקרוא אותם.

הטקסט הבא נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד, ומיועד לכל המינים במידה שווה.

תחרות הג'אגלינג האזורית של איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי

השנה, איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי (ה-IJA) יתקצב תחרות ג'אגלינג אזורית (IRC) בכנס הג'אגלינג הישראלי (IJC). התחרות מיועדת לקטעים בני 5-8 דקות עם יכולות טכניות ויכולות הופעה גבוהות, ובתוך כך לקטעים המסוגלים לבדר ולהיות משווקים לקהל הרחב. הזוכים בתחרות יזכו ב-300$ למקום הראשון, 200$ למקום השני ו-100$ למקום השלישי. להלן מספר קטעי וידאו מתחרויות שה-IJA ערך במדינות אחרות:

https://www.youtube.com/watch?v=7uaNO7dCQtE

https://www.youtube.com/watch?v=5sjvZZKINfE

שאלות או הערות בכל הנוגע לתחרות הג'אגלינג האזורית במזרח התיכון ניתן לשלוח לכתובת האימייל: [email protected]

תחרות הג'אגלינג האזורית של איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי: כללים וקווים מנחים

הקדמה

תחרות הג'אגלינג האזורית (IRC) שהוקמה ב-2011, מביאה את מודל אליפות ההופעות על במה של איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי (IJA) לפסטיבלים אזוריים מסביב לעולם. מטרות התכנית הזאת כוללות:

לעודד ולטפח רוטינות תחרותיות עם יכולות טכניות ויכולות הופעה גבוהות, ובתוך כך לקטעים המסוגלים לבדר ולהיות משווקים לקהל הרחב.

לקדם את פיתוח וחיזוק אומנויות הג'אגלינג בכל אזור

לאחד את קהילת הג'אגלינג הבין לאומית באמצעות פיזור המודעות לתרבות הג'אגלינג בכל אזור, באמצעות קידום האירועים הללו.

[email protected]

  תאריך: יום שישי, 14.4 

מיקום: גן השלושה, ישראל.

תאריך אחרון לשליחת סרטון למוקדמות: 31 מרץ, 2017

http://www.juggle.org/IRC-Middle-East-Registration :נא לשלוח את הסרטון בלינק

איש קשר: סקוט סלצר, [email protected]


חוקים

מוקדמות

תחרויות הג'אגלינג האזוריות מבססות את שיטת המוקדמות שלהם על סרטונים בלבד. שיטת העברת הסרטון המועדפת היא באמצעות YouTube. תחת מידע בסיסי והגדרות פרטיות של הסרטון, יש להשתמש באפשרות “לא רשום”. זה מאפשר לשמור על פרטיות הסרטון מפני הציבור הרחב, אבל מאפשר לשופטי המוקדמות לצפות בהופעה שלכם. אנא הימנעו מלפרסם את הסרטון שלכם בצורה פומבית. במידה שהעברת הסרטון דרך YOUTUBE מקשה עליכם, אנא הודיעו לאיש הקשר האחראי על תחרות הג'אגלינג האזורית.

הסרטון שנשלח צריך לכלול צילום סרטון בודד רצי, ולא ערוך. מותר לעשות לזום פנימה והחוצה. על הסרטון להדמות להופעה על במה עד כמה שניתן בכל המובנים, לרבות תלבושת ומוסיקה. כל המתמודדים בתחרות הג'אגלינג האזורית אחראים לעמוד בחוקי התחרות.

מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית, ונציגי איגוד הג׳אגלרים הבינלאומי רשאים לקבל את כל המתמודדים, וכן רשאים למנות 5 שופטי מוקדמות על מנת שיצמצמו את הרשימה. כל שופט יקבל זמן להעריך כל מופע בנפרד. שופטי המוקדמות יחזירו את תוצאותיהם למנהל, וישמרו על עותק של הדירוג הפרטני שלהם. עותק זה, כמו גם דעותיהם של השופטים ישמרו בסוד. מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית יערוך את התוצאות ויבחר את המתחרים בהתבסס על התוצאות המשוקללות הגבוהות ביותר. המנהל יעביר את התוצאות הנ"ל לכל אחד משופטי המוקדמות ויראה את כל התוצאות והחישובים. לאחר שכל השופטים יאשרו את דיוק תוצאותיהם, כל מתמודד ששלח סרטון למוקדמות יתבשר באם הוא התקבל לגמר או אם לאו. הניקוד על כל סרטון, הדירוג שלו וההערות באם הן קיימות יגנזו עד לגמר תחרות הג'אגלינג האזורי. אחריה, כל מתמודד ששלח סרטון למוקדמות, בין אם התקבל לגמר ובין אם לאו, יהיה רשאי לבקש את תוצאות הסרטון שלו.

המספר המקסימלי של מתמודדים שיעלו לגמר יקבע בהתאם למסגרת הזמן והמשאבים של הפסטיבל. מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית, ונציגי ה-IJA יקבעו את מספר זה. שיטת הניקוד עבור הגמר (המתוארת מטה) תשמש גם עבור המוקדמות, ההבדל היחיד הוא שבעוד שבגמר יכהנו 7 שופטים, במוקדמות ישתתפו 5 שופטים. בשני המקרים, התוצאה הגבוהה ביותר והתוצאה הנמוכה ביותר לא יחשבו, כך שבגמר יחשבו 5 תוצאות הביניים, ובמוקדמות יחשבו 3 תוצאות הביניים. סדר ההופעות בגמר יכול להיות מושפע חלקית בידי ניקוד המתמודדים במוקדמות.

סרטון המוקדמות של המתמודדים שנבחרו לעלות לגמר צריך להישאר זמין לבחינה של השופטים עד לסיום ההופעות בגמר. במקרה הצורך, הדבר יאפשר לשופטים לבחון ולאשר שלא בוצע שינוי משמעותי בין ההופעה במוקדמות לגמר.

חוקים עבור המתמודדים

כל העמוד הזה, ולא רק החלק הזה, מבהיר את החוקים של התחרות. אלא אם כן צוין אחרת, המונח "מתמודד" מכאן והלאה תקף ליחידים, לקבוצות וליחידים בתוך אותן קבוצות.

מתמודדים בתחרות הג'אגלינג האזורית במזרח התיכון מחויבים להיות תושבים של המזרח התיכון. אל התחרות יתקבלו הן הופעות של קבוצות, והן הופעות של יחידים. אנשים הבוחרים להתחרות כבודדים זכאים להשתתף גם כחלק מקבוצה. כל הופעה שעולה לגמר מחויבת להיות דומה ברוחה לסרטון המוקדמות שלה. משתתף שבמכוון ובמובהק ישנה את ההופעה שלו מסרטון המוקדמות שלו עלול להיפסל, בהתאם לשיקול דעתו של מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית ונציגי ה-IJA.

היות שג'אגלינג הוא תחום משתנה ומתרחב תמידית בכל הנוגע למניפולציות של חפצים, אין מגבלה על הבחירה של האביזרים. עם זאת, "ג'אגלינג" צריכה להיות המילה שתיטיב לתאר את מרבית המופע, ולא מילה מוכרת אחרת. במילים אחרות, אנחנו מעודדים מתמודדים להרחיב את תפיסת עולמנו של המושג "ג'אגלינג", אבל במת ה-IJA היא מקום להופעות שבמהותן מציגות ג'אגלינג, ולא עבור מניפולציות של חפצים שכבר יש להם תחרויות במקום אחר. כישורים שאינם נוגעים לג'אגלינג ישפטו רק במידה שהם מעצימים את הערך הבידורי של הרוטינה, או במידה שבה הם מעצימים את הקושי בשילובם עם ג'אגלינג. הופעות שאינן נתפשות בתור ג'אגלינג עלולות להיפסל בידי רוב בהצבעה של שופטי המוקדמות, או בידי מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית.

על המתמודדים להכין רוטינת ג'אגלינג ממורקת, המוגבלת במסגרת הזמן המוקצב לתחרות, עם מעט הפלות ככל שניתן. המתמודדים מצופים להתנהג בצורה מקצועית ולהודיע למנהל תחרות הג'אגלינג האזורית על כל צורך בלתי רגיל או על כל בעיה עם הרוטינה. התנהגות מקצועית כוללת:

הכרת החוקים

עמידה בלוחות הזמנים

הגשה בזמן של ההרשמה

הגעה בזמן לחזרות, להופעות ולטקסי הענקת הפרסים

כיבוד זכויות האחר

התנהלות עצמית מכבדת

אין לג'אגל חפץ בצורה שאינה בטוחה, או לזרוק או לבעוט חפץ מקדמת הבמה. אש אינה מותרת. חל איסור על הופעות לפגוע בבמה בכל צורה שהיא. מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית שומר את הזכות להטיל וטו על כל חפץ או חלק של רוטינה שעלולה לסכן את מקצועיות התחרות או את בטיחות או רכוש הקהל, צוות התחרות או את ההיכל בו מתרחשת ההופעה.

הזמן המינימלי עבור כל רוטינה המתחרה בתחרות הוא 5 דקות, והזמן המקסימלי הוא 8 דקות.

במקרה בו עוברים על חוק כלשהו שצוין מעלה, הן בידי מתמודד והן בידי כל אדם אחר המקושר לתחרויות, יש למנהל תחרות הג'אגלינג האזורית את הסמכות המלאה להחליט על הצעדים המשמעתיים הרלוונטיים. בנוסף, המנהל יכריע בכל סכסוך שעלול לעלות הנוגע לפירוש החוקים הנ"ל או כל סיטואציה שאינה מכוסה בידיהם. הכרעות מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית בנושאים אלו הן סופיות

חזרות

מתמודדים שיתקדמו לגמר מחויבים להשתתף בחזרות על מנת לבחון את הקטעים שלהם ואת חלל ההופעה. מתמודדים מחויבים להציג למנהל תחרות הג'אגלינג האזורית את דרישותיהם הטכניות, כגון תזמוני שמע ואורות. המנהל יהיה אחראי לתקשר עם הצוות הטכני והמתנדבים. המתמודד אחראי בלעדית על טעויות הנובעות מחוסר בתקשורת עם מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית או עם הצוות, לרבות טעויות המפריעות עם הופעות של מתחרים ו/או משפיעות על השיפוט של רוטינות של מתחרים.

מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית יתיר זמן שווה לחזרות עבור כל הופעה. מתחרה שיפספס את זמני החזרות שלו עלול להיפסל מהגמר.

הגבלות טכניות

על מנת להמעיט בעיכובים בתחרויות ולצמצם את הזמן בין הופעות, לכל הופעה יוקצב זמן של 2 דקות להכנת הבמה לפני הופעה (החל מבמה ריקה), ו-2 דקות לפינוי הבמה בסיום ההופעה (עד להשגת במה ריקה). יש לדבר על מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית על כל בקשה יוצאת דופן בתחומים הבאים: כניסה לבמה, יציאה מהבמה, אביזרים יוצאי דופן, הפלות מכוונות במהלך ההופעה וכדומה. במקרה שהרוטינה דורשת שימוש באפקטים מיוחדים ברוטינה (פעימות, עשן, ערפל, אורות פלורוסנט וכדומה), אחריות המתמודד לספק את הציוד הדרוש להם. כל שימוש באפקטים מיוחדים דורש אישור של מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית, ומנהל המתקן.

ה-IJA ינסה לספק במה באיכות טובה עבור המתמודדים, אבל אין שום התחייבות מפורשת הנוגעת למאפיינים מתחם ההופעה. לדוגמה, מומלץ למתמודדים לספק לעצמם לוחות המתאימים לכדורים קופצים, ולהיות מוכנים להתמודד עם תנאי תאורה מאתגרים או תקרה בגבהים משתנים.

פסילה

מתמודד או קבוצה עלולים להיפסל בידי מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית בשל אחת או יותר מהנסיבות הבאות:

חוסר ציות לחוקים אלו

התנהגות שמסכנת את בטיחות הקהל או צוות התחרות

התנהגות שמסכנת את הסטנדרטיים המקצועיים של הגמר

הופעה עם תכנים שיקבעו כמסוכנים, מיניים, גסים, פוליטיים יתר על המידה או אופנסיביים לקהל המשפחתי הסטנדרטי. ככלל אצבע- במידה שההופעה הייתה סרט, היה עליה להתאים לכל הקהלים.

הטרדה של מתמודדים אחרים או כל התנהגות גסת רוח, שאינה הולמת או שמשפיעה מהותית על התנהלות התחרות.

מדיניות המדיה של ה-IJA

עם ההרשמה לתחרות, המתמודד מודע לכך שה-IJA מקבל את הזכות לשמור תמונות וסרטונים מכל סוג לטובת כל פעולת שיווק ותיעוד.

ניקוד

שיטת הניקוד זהה עבור כל שלבי התחרות. הופעות של קבוצות כוללות את הכללים הנוספים הבאים:

      1. הופעות של קבוצות צריכות לכלול אינטראקציות משמעותיות הנוגעות לג'אגלינג ולהופעה בין חברי הקבוצה. אינטראקציות משמעותיות כוללות כל צורה של פאסינג, או העברת אביזרים בין חברי הקבוצה, וכן ג'אגלינג מתואם או מסונכרן בין חברי הקבוצה.
      2. כל חברי הקבוצה צריכים לתרום חלק משמעותי להופעה.

קטגוריית הצגת ההופעה כוללת קריטריון לשיפוט כמה טוב קבוצות עקבו אחר הוראות אלו.

מצופה מהשופטים להשוות מתמודדים לסקאלה אבסולוטית, ולא להשוות בין המתמודדים השונים. שופטים לא אמורים לדרג רוטינות. במקום, הם אמורים לדרג כל רוטינה כנגד סטנדרט אבסולוטי ב-7 הקטגוריות המופיעות מטה, בהתאם לידע קודם של השופט בתחום.

שופטים ידרגו בכל אחת מ-7 הקטגוריות ציון בין 0 ל-10, במספרים שלמים בהתאם לסולם הבא:

0 = שום הישג או ניסיון

1= עגום

2= גרוע מאוד

3= גרוע

4= מספיק

5= ממוצע

6= טוב

7= טוב מאוד

8= מצוין

9= יוצא מגדר הרגיל

10= מושלם

הניקוד בכל קטגוריה יוכפל בהתאם לחשיבות אותה קטגוריה כדי להתאים לתוצאה הסופית. הקטגוריות והמשקלים הם:

ציון מקסימלי אפשרי גורם מכפיל קטגוריה
20 2.0 ערך בידורי
20 2.0 ביצוע
20 2.0 קושי טכני בג'אגלינג
15 1.5 יצירתיות בג'אגלינג
15 1.5 הופעה
10 1.0 ייצוג לג'אגלינג בקטע
100 8.5 חוויה כוללת

 

 

 

 

ערך בידורי: המשיכה הכללית של ההופעה. שופטים חופשיים להביע את העדפותיהם הפרטיות בקטגוריה זו: בהתאם לשיקול דעתם, הם יכולים גם להתחשב בתגובת הקהל. השופטים אינם מצופים להעריך את המשיכה של הקטע לקהל תיאורטי שאינו נוכח בעת ההופעה.

ביצוע:באיזו מידה ההופעה ביצעה את מטרתה המקורית של הרוטינה. ציונים גבוהים יינתנו לביצוע של תרגילים ללא היסוס או סרבול (תשומת לב לכך שמתמודדים לא יאבדו נקודות על הפסקות או הפלות מכוונות). הפלות כמובן יפסידו נקודות. יציבה וטכניקה יחושבו בציון גם כן.

קושי טכני בג'אגלינג: הקושי של תרגילי הג'אגלינג שיבוצעו בהצלחה בהופעה, כמו גם הקושי הטמון באביזר שבו משתמשים. תוצאה זו תייצג את ממוצע הקושי של כל הרוטינה, ולא רק את הקושי של התרגיל הקשה ביותר בה. רמת הקושי תקבע באמצעות:

סוג ומספר החפצים שעושים בהם ג'אגלינג

מהירות הג'אגלינג

סוגי הזריקות, תפיסות איזון ושאר המניפולציות שנעשות על האביזרים

רמת המורכבות הנובעת משילוב בין תרגילי ג'אגלינג שונים

המעברים בין תרגילי ג'אגלינג שונים.

תרגילים שאינם קשורים בג'אגלינג לא רלוונטיים בקטגוריית ניקוד זו, להוציא את השפעתם על רמת הקושי של הג'אגלינג שיופיע באותו הזמן.

יצירתיות בג'אגלינג: חדשנות בתרגילים, אביזרים וגישות לג'אגלינג. קטגוריה זו מעודדת ספציפית יצירתיות בג'אגלינג. יצירתיות בחלקים שאינם קשורים לג'אגלינג ברוטינה לא יזכו לתוספות ניקוד כאן, אבל יכולות להיות מוכרות בקטגוריית 'ערך בידורי' או בקטגוריית 'הופעה'.

הופעה:המידה שבה כל ההיבטים של ההופעה משולבים לכדי רוטינה הגיונית. קריטריון זה שונה מהקריטריון 'ביצוע' בכך שהוא כולל, אך לא מוגבל, את הלבוש, המוסיקה, הכוריאוגרפיה, השימוש באביזרים, דמויות, סיפור, קומדיה ואביזרים שאינם קשורים לג'אגלינג וקרקס, בנוסף לג'אגלינג עצמו. שימו לב שהיסוד ההכרחי היחיד בהופעה הוא ג'אגלינג, שאר היסודות יכולים להעצים או להחסיר מההופעה, ויש לנקד אותם בהתאם.

ייצוג לג'אגלינג בקטע: שופטים משתמשים בקטגוריה מיוחדת זו על מנת לקבוע אם קטע מסוים הוא ייצוג טוב של ג'אגלינג, אפילו אם הוא מכיל כישורים אחרים. מטרת קטגוריה זו היא להציב את השאלה: "האם באופן בסיסי מדובר ברוטינת ג'אגלינג, בניגוד לרוטינה מסוג אחר?". הקטגוריה אינה מציבה את השאלה: "האם כל רגע ברוטינה זו מוקדש לג'אגלינג?".

כל שופט מחויב לנקד באופן עצמאי. שופטים ינקדו ויכתבו הערות עבור כל הופעה מיד בסיום קטע. את כל התוצאות יעבירו לאדם האחראי על מעקב הנקודות לפני תחילתו של הקטע הבא, ואין לשנות אותם לאחר ההגשה.

סופרי ההפלות יספרו את כמות אירועי ההפלות בכל רוטינה. אירוע הפלה קורה כאשר מתמודד מאבד שליטה על אביזר אחד או יותר והוא נופל לרצפה. אירוע הפלה ייספר כאירוע אחד בלי קשר לכמות האביזרים שנפלו בעת איבוד שליטה של המתמודד. סופרי ההפלות יתנו את הספירה שלהם לשופטים לשיקול דעתם לפני הגשת התוצאות. אחריות השופטים היא לקבוע באיזו מידה ההפלות השפיעו על התוצאות, הספירה משמשת אך ורק כתזכורת.

מודד הזמנים עוקב ומתעד את הסיום בזמן של כל הופעה. נהוג להניח שהופעה מתחילה בעת שינוי כלשהו: בעת ביצוע תנועה, שינוי באורות או בווידאו, או בעת השמעה של מוסיקה או צלילים. נהוג להניח שהופעה הסתיימה כשמתמודד מציג תנוחה, משתחווה או עוזב את הבמה, ולא ממשיכה בהופעתו לאחר מכן. במידה שהמתמודד מקדים או חורג מהזמנים שלו, הנקודות הבאות ינוכו אוטומטית מהציון הסופי. הניכוי הזה הוא מערכתי, ואינו חלק מתחום האחריות או בשליטה של חבר השופטים.

עבור כל שנייה מתחת או מעבר לזמן המוקצב, ערך הניקוד שיופחת יחושב באמצעות העלאה בריבוע של מספר השניות שחרגו ממנו, חלקי 100 ואז עיגול לעשירית הנקודה הקרובה ביותר. ב-61 שניות חריגה, המתמודד נפסל.

שניות קנס שניות קנס שניות קנס
1 0 21 4.4 41 16.8
2 0 22 4.8 42 17.6
3 0.1 23 5.3 43 18.5
4 0.2 24 5.8 44 19.4
5 0.3 25 6.3 45 20.3
6 0.4 26 6.8 46 21.2
7 0.5 27 7.3 47 22.1
8 0.6 28 7.8 48 23
9 0.8 29 8.4 49 24
10 1 30 9 50 25
11 1.2 31 9.6 51 26
12 1.4 32 10.2 52 27
13 1.7 33 10.9 53 28.1
14 2 34 11.6 54 29.2
15 2.3 35 12.3 55 30.3
16 2.6 36 13 56 31.4
17 2.9 37 13.7 57 32.5
18 3.2 38 14.4 58 33.6
19 3.6 39 15.2 59 34.8
20 4 40 16 60 36

האדם האחראי על מעקב הנקודות אחראי למעקב אחר כל מידע הנוגע לתוצאות ולחישובים. הניקוד הגבוהה ביותר והנמוך ביותר בכל קטגוריה מושמט, ו-5 התוצאות הנותרות (3 התוצאות הנותרות במוקדמות) עוברות שקלול ממוצע , ואז מוכפלות בגורם המכפיל הרלוונטי. את התוצאות מחברים יחדיו כדי ליצור סכום שיהווה את התוצאה הסופית. המתמודד עם התוצאה הגבוהה ביותר יזכה במקום הראשון, המתמודד עם התוצאה השנייה הגבוהה ביותר יזכה במקום השני, והמתמודד עם התוצאה השלישית הכי גבוהה יזכה במקום השלישי.

במקרה של תיקו, תוצאות הקטגוריות הסופיות של המתמודדים עם התוצאות הזהות יחושבו מחדש עם כל חבר השופטים עבור כל קטגוריה, לרבות התוצאות הגבוהות והנמוכות ביותר שהושמטו קודם לכם. חישוב זה יקבע מי ניצח מבין השניים. במידה שהתוצאות עדיין זהות, יוכרז תיקו ומספר מדליות יוענקו עבור אותו המקום. במקרה של תיקו זוגי עבור המקום הראשון, לא יוענק מקום שני, במקרה של תיקו משולש (או יותר) על המקום הראשון, לא יוענקו המקומות השני והשלישי. במקרה של תיקו זוגי (או יותר) על המקום השני, לא יוענק המקום השלישי.

אחד או יותר מהשופטים במוקדמות נדרש לנכוח בתחרות כדי לאמת שההופעה בגמר לא הייתה שונה באופן מהותי מההופעה במוקדמות. במקרה ששופטי המוקדמות ירגישו שהמתמודד שינה במכוון את ההופעה שלו בין המוקדמות לגמר, יש להודיע למנהל תחרות הג'אגלינג האזורית. המנהל יחליט בהתאם לשיקול דעתו אם יש לפסול את המתמודד. למנהל לא תהיה את האפשרות לקבל את ההחלטה, אלא אם כן שופטי המוקדמות יעלו את הנושא.

לאחר התחרות, השופטים יתבקשו לאמת שתוצאותיהם נכונות. את הזמן יש להשקיע כדי לאשר שאלו אכן התוצאות שהשופטים הגישו. אין להשתמש בזמן הזה כדי להתדיין, להתווכח או לשנות תוצאות. לא יכריזו על מנצחים עד שהשופטים יאמתו את תוצאותיהם.

במידה שיבקשו, כל המתמודדים יקבלו את האפשרות לקבל העתק של לוח התוצאות שלהם, ושל ההערות עבור הופעותיהם בגמר ובמוקדמות.

לוגיסטיקה בתחרות

מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית יבחר את כל הצוות עבור התחרות. הצוות הנדרש הוא כדלהלן:

5 שופטי מוקדמות

7 שופטי גמר

מודד זמנים 1

סופר הפלות 1

אדם האחראי על מעקב הנקודות 1

עוזרי במה – כמות שתקבע ע"י מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית

מנהל תחרות הג'אגלינג האזורית רשאי למנות צוות נוסף במידת הצורך.

כל טענה או שאלה הנוגעת לאירוע מוקדמות או גמר ניתן להפנות למנהל תחרות הג'אגלינג האזורית או לנציג ה-IJA, ולא לשופט פרטני. קביעות של המנהל בכל הנושאים הנוגעים לתחרות הינן סופיות.